.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه احمدی نژاد به کجا رسیده است؟

کار پذیرش دانشجو در دانشگاه احمدی‌نژاد که قرار بود از بهمن امسال عملی شود به تعویق افتاده و احتمالاً از مهر سال آینده پذیرش دانشجو صورت خواهد گرفت. احتمال می‌رود هیئت امنای دانشگاه در روزهای آینده با صدور بیانیه‌ای درباره کارشکنی‌های صورت‌گرفته در مسیر تأسیس و پذیرش دانشجو مطالبی را بیان کنند. با حکم احمدی‌نژاد، رئیس سه دانشکده این دانشگاه منصوب شده‌اند./مشرق


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 بهمن 1392
حتما در دانشگاه كذايي خودش ميخواد روشهاي نوين دزدي هاي ميلياردي رو آموزش بده
خدا لعنتش كنه كه فقط دروغ بود و دروغ
نا شناس 26 بهمن 1392
درجواب این دوست عزیز باید بگم که متهم کردن و تهمت زدن به دیگران کار درستی نیست و مطمئن باشید اگر آقای احمدی نژاد ذره ای در خصوص فساد مالی اخیر مشکل داشتند دیگران لحظه ای در محکوم کردن ایشان درنگ نمی کردند.
به این موضوع هم باید پرداخت که سال گذشته آقای احمدی نژاد به عنوان عیدانه 100 هزار تومان بدون هیچ مشکلی به حساب مردم واریز کرد ولی امسال با وجود همه ی ادعاها و تبلیغات رسانه ای متأسفانه سبد کالایی که برای مردم بیچاره در نظر گرفته شده با وجود ارزش کمتر نسبت به سال گذشته بی عدالتی و بی نظمی در توزیع آن باعث مشکلات فراوان شده.
شكراله 26 بهمن 1392
دوستي كه اون متن رو نوشتي احمدي نژاد چهارسال دومش براي حمايت دوستانش جوگير شده بود وخيلي هزينه داداما در چهارسال اول در زمينه عمران روستاها ، ماهواره ، ارتباط صنعت ودانشگاه ، بيمه روستا ، يارانه براي واقعي شدن قيمتها نه 45000 تومان ، افزايش تعداد دانشگاها ، زيرسوال بردن بجا مديريت دانشگاه آزاد و... زياد كار كرد من الان اونو قبول ندارم اما طوري انتقاد كردي كه مجبور شدم اين را بنويسم دانشگاه او براي كشور خطر دارد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.